linsanlinnea

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2010

..

Av Linnea - 8 oktober 2010 07:16

Hejhej!

Idag blir det en ganska okej dag i skolan bara 4 lektioner. Vi har musik sista timmen och läraren där går verkligen inte att ta seriöst. Hahahaha! Han har lite halvkort hår och backslick! Hahahahahaha! Undra va det blir för mat i skolan idag eftersom jag aldrig kan äta frukost så måste jag ju äta lunch. I eftermiddag vet jag inte vad jag ska göra det får vi se kanske kommer på nåt kul. Aja men nu ska jag gå ner och leta upp ett par strumpor.

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 15 februari 2011 19:23

Hejhej! Kom på att jag har kvar den här bloggen. Ni glömmer väl inte att jag finns på www.linsenlinnea.blogg.se ? Besök mig där snyggingar :)  ...

Av Linnea - 18 oktober 2010 20:46

Hejsan lessen att jag inte hunnit blogga men har varit ganska mkt nu. Byter blogg till www.linsenlinnea.blogg.se ses där. Kram ...

Av Linnea - 15 oktober 2010 07:11

Hejsan! Ledsen att jag inte hunnit skriva men jag blev sjuk i onsdags så har legat hemma halva onsdagen och hela torsdagen. Jag mår inte på topp nu men jag vill gå till skolan jag saknar ju mina kompisar. Jag har mått illa haft on i halsen och ont ...

Av Linnea - 12 oktober 2010 07:33

Tjenixen :) Hann inte blogga igår eftermiddag men det var som vanligt i skolan. På eftermiddagen gick Ida och jag hem till mig så byggde vi ihop min lampa som jag ska ha och sen åkte jag till stallet. Jag fick rida Tia igen. Vi red ut en sista gån...

Av Linnea - 11 oktober 2010 07:42

Hejsan! Nu var det ett tag sen det kom ett inlägg men hela min helg har varit fullproppad med saker och sen så har inte internet funkat. I fredags var det en vanlig lugn dag i skolan. Jag och Ida gick hem på eftermiddagen och såg lite på tv innan v...

Presentation


Jag är en glad tjej född den 20 augusti 1997. Som älskar att rida och vara i stallet. Jag är gärna med kompisar eller på landet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se istället för bloggplatsen.se?
 Ja
 Nej
 Självklart!
 Absolut inte!
 Vet ej
 Bestäm själv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards