linsanlinnea

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linnea - 31 augusti 2010 18:47

Hejhej!

Nu har jag precis kommit hem. vi åkte iväg för att fixa nya mobiler men vad tror ni händer!?! När vi kommer in på 3 och ska fråga varför det står att det ena nummret går ut ett år senare än vad det egentligen borde så står det att vi har en helt annan mobil än vad vi egentligen har! Jättekonstigt och hon där bara säger nej det är rätt! Åhh vad damp man får då. Sen säger hon ni får ringa till kundtjänst! Mamma fråga då om inte hon kunde göra det direkt men nej det var vi tvugna att göra själva. Sen inne på tele 2 står det mobil 0 kr med abonemang men det stämmer ju inte du måste betala av telefonen då! Det är så dumt dom försöker bara lura en! Så nu kom vi hem utan mobiler och får fundera på hur vi ska göra... Hatar när man tror att man ska komma hem med en ny mobil och inte gör det. Man blir så besviken. Men nu är vinden klar jättefint är det! Nu ska jag gå ner och äta middag.

Kram  

Av Linnea - 31 augusti 2010 07:19

Hejhej!  

Igår låg jag och tänkte igen. Jag tänkte på samma saker igen om hur mycket man kan sakna nån och så. Men jag tänkte på en sak till personen jag saknar skickade ett sms med två ord i. Då började massa minnen komma fram som förra året då hon sjöng egon för Jossan och alla andra som ville lyssna på kvällen. Jag kom också på att tänka på hemma varje kväll när hon titta in i mitt och Jossans rum och sa orden natti natti. Det var dom orden som fick mig att börja tänka mer igen. Nu förstår jag hur ord kan säga mer saker än vad dom betyder. Dom här två orden sa inte bara godnatt till mig utan gjorde att jag kom och tänka på massa saker ju. Om jag hörde någon säga så så skulle jag veta att det va hon för ingen annan jag träffat säger så. Orden fick en sån stor betydelse för mig. Har ni några ord som betyder allt för er? Kommentera!

 

Men nu ska jag till skolan snart. Idag ska vi ta skolfoto. Vi får väl se hur det blir.

Men nu ska jag ner och äta först.

Kram    

Av Linnea - 30 augusti 2010 22:08

Miss you!  

Av Linnea - 30 augusti 2010 21:11

Hejhej!    

Snart ska jag gå och lägga mig skönt! Är jättetrött. Emelie min kusin har snart piffat klart vår vind så då kommer någon bild. Nu sitter jag och chattar med Moa som skriver bloggen http://moatemrin.blogg.se/ och Ida. Snart ska vi dricka te. Det blir riktigt gott eftersom jag fortfarande inte är helt bra i halsen. Min kusin bloggar mycket om sitt verk på vinden nu så gå in och kolla! ( http://empaslife.blogg.se/ ) Kommentera gärna! Har ni blogg så skriv in den så ska jag titta på er! Men nu ska jag gå till dom andra!

Kram   

Av Linnea - 30 augusti 2010 16:48

Hej igen!   

Idag åker jag inte till stallet är så trött och seg. Jag orkar verkligen inte göra nåt. Kanske borde hjälpa min kusin som håller på att inreda vår vind men jag orkar inte. Vissa dar känner man sig bara seg och vill bara vara hemma prata med nån på msn, va inne på facebook m.m Men idag är en sån dag jag tänker jag borde göra det och det men verkligen inte orkar jag tänkte lägga in lite bilder. Men orkar inte. Jag var ju tvungen att göra läxorna men annat orkar jag inte. Jag skulle kunna sova en stund men då kan jag ju inte somna ikväll och då blir jag så trött imorgon. Förresten äter ni frukost på morgonen? Jag kan inte göra det jag mår bara illa. Så ibland äter jag en frukt i skolan men ibland väntar jag till lunch och är då hur hungrig som helst. Det är verkligen inte bra! Jag måste börja lära mig äta frukost. Jag vet att jag skrev tidigare att jag inte va på humör för att blogga men det verkar ha ändrat sig. Jag känner mig bloggsugen men har inget att skriva om. Men nu ropar mamma.

Kram  

Av Linnea - 30 augusti 2010 16:04

Hejhej!  

Nu sitter jag här hemma och har precis gjort klart spanska läxan. Är helt slut. Och jag ska och rida snart. Tror faktiskt inte att jag orkar är verkligen helt slut. Men vi får väl se. Idag har vi haft sv, eng, ma, no och hälsa. Dan har gått ganska fort men det är ändå jobbigt! Nu sitter jag och har inget att göra får väl se vad som händer om jag åker til stallet eller inte. Det här blev ett tråkigt inlägg men eftersom jag inte mår toppen och ja tänker lite mycket nu så har jag inte så stor lust att blogga men det blir nog bättre.

Kram  


Av Linnea - 30 augusti 2010 07:43

Hej!  

Igårkväll kunde inte jag sova för jag låg och tänkte. Jag tänkte på hur mycket man kan sakna en person och kom fram till väldigt mycke. Jag saknar en person som jag lärde känna väldigt bra under 2 år som jag nu inte träffat sen i maj! Jag saknar henne så mycket. Det känns som ett stort hål i mig som äter upp mig inifrån när jag tänker på henne. Hon känns som en storasyster och var det dom 2 åren. Jag tror inte man kan sakna en person mer än vad jag saknar henne. Hon var alltid så snäll, glad och rolig. Jag har nu förstått hur mycket hon betyder för mig. Det är konstigt att vi människor måste vara ifrån dom vi tycker om för att förstå hur mycket vi tycker om dom. Och jag har just insett att jag tycker om henne väldigt väldigt mycket. Jag ska prata med henne på onsdag så ska vi ses nån dag! Då blev jag så lycklig igen det kändes som en pusselbit i mig föl på plats fast än saknas det många... 

 

Idag ska jag till skolan såklart och senare ska jag till stallet. Men det hinner nog komma ett litet inlägg till. Men nu ska jag göra mig klar för snart börjar skolan.

Kram  

 

Av Linnea - 29 augusti 2010 20:01

Hej!  

Jag är jättelessen men ni får se bilder någon annan dag. Dagen har bara försvunnit! Först va vi i stallet och jag red Murklan så pass hårt att hon blev ganska svettig. Vi red jättemycket på volterna och sen blev det även lite galopp på en äng. Sen när jag kom hem så duschade jag och så kom Julia med sin kanin Zlatan. Nu väntar Elli kaninungar hoppas vi! Dom blir nog söta eftersom Elli är Löwen och dvärgvädur och Zlatan Löwen. Nu är mina två mostrar, min morbror och min kusin här. Min kusin håller på och gör iordning vår vind så hon ska sova här tills på tisdag. Men nu ska jag ner och fika.

Kram  

Presentation


Jag är en glad tjej född den 20 augusti 1997. Som älskar att rida och vara i stallet. Jag är gärna med kompisar eller på landet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se istället för bloggplatsen.se?
 Ja
 Nej
 Självklart!
 Absolut inte!
 Vet ej
 Bestäm själv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards